19.3. - Přidáno 300 položek do kategorie duplo za babku plus položky v dalších kategoriích.
Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500,00 Kč bez DPH a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. GDPR - Ochrana Osobních Údajů
  3. Dodatečné Obchodní Podmínky
Dodatečné Obchodní Podmínky

Tyto dodatečné obchodní podmínky byly vytvořeny individuálně na základě toho, s jakými produkty je naloženo. 

 

1. Lidský přístup:

Berte prosím na vědomí, že provozovatel eshopu je jen člověk, má vlastní život, děti, svůj volný čas, kterého není mnoho. Proto při každém objednávacím procesu si uvědomte, že někdo to musí nachystat, že všechny ty fotografie nejsou stažené z internetu, ale byly někým vytvořeny, někdo nad tím trávil opravdu spoustu času. Eshop není robot, který u Vás skončí odklikáním něčeho a pak se děje něco, je za tím spousta práce, kterou mám rád, ale nerad ji dělám, když se mi objednané zboží vrátí zpět. Je to čas, který jsem mohl trávit s rodinou a dětmi. Ročně to jsou desítky hodin, možná stovky, které trávím naprosto zbytečně u zákazníků, kteří si neváží práce kolem toho, co si jen odklikají. 

2. Nesplnitelné podmínky:

Stane se, že objednané zboží není skladem. Respektive skladem by mělo být, ale došlo v minulosti k chybě. V tomto případě se omlouvám, jsem nucen při vychystávání objednávky a při zjištění této chyby informovat zákazníka. Nemohu již podle nové legislativy vyřešit problém posláním podobného zboží, podobné barvy, zákazník musí být informován. A stávat se to bude, protože jsem jen člověk a někdy pošlu někomu něco jiného, co mi pak chybí, když to objedná zákazník jiný. Omlouvám se za to předem, ale věřím, že se vždy domluvíme na nápravě, případně na poslání podobného zboží, jiná barva, jiný tvar, něco navíc. 

 

3. Neuhrazené objednávky:

S novou novelou je v platnost také nové tlačítko při dokončení objednávky, kdy se zákazník zavazuje zboží uhradit. Jedná se především o objednávky na dobírku. Nevyzvednutí těchto objednávek se zákazník dopouští porušení kupní smlouvy mezi prodejcem a objednavatelem. Objednáním se zákazník zavazuje ke smlouvě, kdy se dodávající zavazuje, že zboží dodá a to do 30ti dnů (to je hraniční termín) a kupující se zavazuje, že zboží převezme, tedy že si jej vyzvedne. Nepřevzetí, nevyzvednutí zásilky na dobírku není podle zákona odstoupení od kupní smlouvy, ale její porušení. Samozřejmě v případě nepřevzetí takovéto objednávky provozovatel eshopu nemá jednoduchou situaci, soudit se kvůli 100,- Kč na poštovném nebude předmětem soudního řízení. Ale jen pro zamyšlení, takový zákazník zboží objedná a zaměstnává tím spoustu lidí. Někdo musí tu objednávku nachystat, zabalit, zadat do online systémů k odeslání. Poté musí zásilku přepravit na odesílací místo nebo pro ni musí přijet dopravce, ten ji musí doručit na zvolené místo, tuto zásilku musí převzít ono zvolené místo, poté tato zásilka, pokud je nepřevzata, vrací se zpět. A celý proces se opakuje, někdo to musí vyzvednout, dovézt zpět, prodejce musí zásilku vyzvednout, rozbalit, naskladnit zboží zpět. Opravdu taková objednávka není jen promarněných cca 100,- Kč na poštovném, jsou to platy řidičů, čas všech kolem ní. Berte toto prosím na vědomí a berte prosím i na vědomí, že je lepší zásilku vyzvednout a poslat zpět s tím, že o ni nemáte zájem, než ji nechat ležet někde 10 dní například. 

 

4. Problémoví zákazníci:

Pokud se objeví zákazník, který si objednává na dobírku a nevyzvedává zásilky, bohužel je vystaven na blacklist eshopu. To znamená jediné, pokud objedná znovu na dobírku, bude informován o tom, že na dobírku mu zasláno zboží nebude. Dojde k přepočtu poštovného se změnou platby na bankovní převod. Po této poslané informaci je lhůta pro platbu 5 dní, pokud ani do této doby platba není připsána, objednávka je stornována. Neruším objednávky nepřevzaté na dobírku, dávám možnost zákazníkům objednané zboží doručit.. a to levněji, bez dobírky. Ze statistik je i jasné, že zhruba jedna objednávka ze 4000 zaplacená převodem, kartou, není vyzvednuta z vážných důvodů, toto procento je daleko vyšší u objednávek na dobírku, zde jsou důvody vesměs smyšlené. 

 

5. Nezaplacené objednávky:

 

Stane se, že zákazník objedná a nezaplatí. Po zhruba 5-7 dnech posílám informaci o tom, zda byla platba provedena, pokud takový zákazník nezareaguje do 48 hodin, objednávka je stornována. Berte na vědomí, že každou objednávkou dané množství zboží blokujete. Je pochopitelné, že někteří čekají třeba na výplatu nebo na mateřskou, důvody jsou různé. Vždy je lepší po objednání ihned uhradit, případně poslat informaci, kdy mohu očekávat platbu. Když tu informaci nemám, bohužel pak dochází ke stornování objednávek. 

 

6. Přidávání zboží do již existujících objednávek

 

Umožňuji přidávat zboží do rozpracovaných objednávek. Podmínky jsou takové, že zákazník objedná, ale neplatí. V průběhu dalších dnů mi napíše kody produktů, které chce přidat. Vzhledem k tomu, že často přidávám zboží, je pro mne tato praxe naprosto běžná u stálých zákazníků. Po dokončení objednávacího procesu, který by neměl trvat déle než 20 dní spolu se splněním podmínky dodání, objednávky spojím, v případě poštovného zdarma vynuluji veškeré zvolené poštovné za udané hodnoty a pošlu požadovanou částku k převodu. Tento systém objednávání by neměl trvat déle, než 20 dní a není možno využít doběrečného, krom vyjímečných případů u opravdu věrných zákazníků, kdy vím, že s tím problém nebude. 

 

Děkuji za každého věrného zákazníka a i když vzniknou nějaké problémy, vždy se s normálními lidmi domluvím k jejich spokojenosti. 

2016 © Detiakostky.cz - Všechna práva vyhrazena. Vytvořeno systémem www.eshop-rychle.cz

 

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz